niedziela, 6 października 2013

Free Time - Hello Autumn.

Bum !

A więc na początek chciałam podziękować za tych 2 obserwatorów i liczbe wyświetleń. Jest to dla Mnie motywacja do dalszego pisania i wtedy wiem że moje starania nie idą na marne i choiaż ktoś to czyta. ; )
Ale wróćmy do tematu dzisiejszego postu, czyli jak spędziłam/spędzam weekend.
Nic szczególnego się nie wydarzyło. Cały mój wolny czas przesiedziałam w łóżku pijąc herbatle, przeglądając blogi innych dziewczyn i inne strony internetowe, a to wszystko przez chorobe.
Od kilku dni nie mam na nic siły, źle się czuje, mam katar czyli jak podejrzewam jest to zwykłe przeziębienie, jak co roku gdy rozpoczyna się Jesień. W poniedziałek odwiedze chyba lekarza, więc już będe na 100% pewna.
A jak mija mi dzisiejszy dzień ( niedziela ) ? 
Z rana dobre śniadanko w łóżku zawsze pozytywnie + do tego jakiś owoc, herbatka. Reszte dnia spędzam przy książkach, bo przez cały tydzień zapowiadają sie jakieś sprawdziany, kartkówki. Więc będzie to bardzo męczący tydzień, ale jakoś chyba wytrzymam i dam rade. ; )
Wieczorem może wyjdę na jakiś spacerek bo za oknem już widać i czuć prześwity Jesieni. Kolorowe liście, lekki wietrzyk.
Ale deszczyk w moich okolicach może zepsuć całe moje plany, ale miejmy nadzieje że będzie dobrze i wypad mi się uda ; )

A wy kochani jak spędzacie niedziele ? ;)
( Przepraszam, ale mój stan nie jest zbytnio dobry do zdjęć, więc musicie się zadowolić tylko takimi)




22 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com - NOWY POST
    graphics--factory.blogspot.com - NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niedzielę spędzam na nauce. Może jakiś film no i komputer :)

    Obserwuję i liczę na to samo ;)
    onelife-onesize.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Buuum! To znowu ja C:
    Zdjęcia nie są najgorsze, hehe :3 Tylko jakbyś je zrobiła większymi było by lepiej ^^
    Pysznie wygląda. Zdrowiej :*

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blogg i fajne kanapki ^^

    obserwuję i liczę na rewanż
    http://karolinapiegza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja niedziela jest dosyc leniwa ; )
    daily-ideally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja niedzielę spędzam przed komputerem ;d
    może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jak zwykle, siedzę i nic nie robię:( muszę sie uczyć, ale spędzam czas na komputerze;c powodzenia! życzę wytrwałości w pisaniu!:)

    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też nic wyróżniającego się, głównie nauka ;x

    Obserwuję, zapraszam do siebie - skomentujesz ? zaobserwujesz ? :)
    http://imagine-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Niedziela - dzień nauki ;/

    Zapraszam do mnie zaobserwuj, skomentuj , oddzwięcze się ♥
    http://lekcjamody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. masz fajego bloga:) tez sie duzo uczylam:(

    http://itsdosiababy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super blog ♥

    Pozdrawiam i obserwuję:
    http://veronika-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pyszne kanapki ;3
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. mmmniam kanapeczki :D
    Super blog obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  14. Cały weekend choruję i nie mam sił na nic. :/ Obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  15. super blog obserwuje i licze na rewanz:)
    lewaandkierek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. książką mówie nie ale uwielbiam swiezy chlebem na too grubo maslem i dzem z czerwonej porzeczki :D plus kawa !
    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania jesli zechcesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. powodzenia w blogowaniu, obserwuję :)
    grrr fizyka? :D haha nie lubię :)

    świetny szablon | best-frieend.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śniadanko miałaś pyszne, widać :)
    www.milionioliwka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny blog , ja w niedziele imprezowałam ;*
    zajrzyj na mojego slodkieslodkieczary.blogspot.com/ zaobserwuj jeśli ci się spodoba , a ja się zrewanżuje
    + polajkuj mojego fanpagea : https://www.facebook.com/pages/S%C5%82odkies%C5%82odkieczary/508516302558214?sk=page_insights

    OdpowiedzUsuń
  20. Pyszne sniadanko ;)

    Zapraszam również do mnie na bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com
    Jeśli obserwujesz? Napisz, a na pewno z miłą chęcią zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń